|
|
|
|---|---|
|
Hej Hittar tyvärr inga svar,någon som vet om style 136 E60 fälgar passar F10. sålde min e60 och dessa blev över. | |
|
Nav och bultcirkel är ju rätt men ET är fel. 30 på F10 och 20 på e60. Se här: Länk och här: Länk Så dina fälgar hamnar 10mm längre ut på en F10. Men det kanske fungerar ändå? Jag antar att det är dina 225/55/17 som ska på så de borde nog få plats. Sen vet jag inte om det blir några andra effekter av fel ET? Fan man känner sig som en stalker, catch ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Olika bultar nu såg jag. Kanske en faktor också.. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Hehe Ola tack. Ja det är 225/55/17 tänkte lika bra att behålla dom.Provade montera ena fälgen bak och det funkade fint jag kunde inte med blotta ögat ifall den stack ut 10mm.. vågar jag chansa? | |
|
Det tror jag du vågar. Bultarna gick i alltså? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hade Bmw stjärneker 128 19" på min F10 Funkar kanon dom stack ut lite fram men det är inget de |
|
|
Ja bultarna funkade fint hela vägen jag inga glapp eller så.jag tror jag kör på.. Skumma är att jag hitta inte en enda bild på nätet en f10/11 med dessa fälgar Tack för info Stanic |
|
|
Har M135-dubbeleker (18")på min F10 som vinterfälgar. Bak är helt ok då min har 275 original. Fram går de 10mm längre utåt. Montera stänkskydd så fungerar det perfekt. Har läst på flera ställen att bultar ej stämmer, men så är inte fallet. Mvh Jonas B |
|
| Taget Brynet, Har du själv monterat stänkskydd och hur ser det ut bild kanske? var köper man sånt | |
|
Köpte på BMW, original. Suverän passform och lätta att montera nu när hjulbyte stundar. Viktigt att det är rent vid montering då den har en klisterremsa mot lacken. Mvh Jonas B |
|
|
BMW säger att de inte passar M-sport. De passar fint. Finns en annan tråd här om just detta med bilder. Fungerar utmärkt. Mvh Jonas B |
|
| Brynet tack för din hjälp men fälgarna blev sålda idag. Så nu ska jag köpa nya till F10an | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.