|
|
|
|---|---|
|
Jag såg en bil på blocket och blev nyfiken, finns 2-serien att köpa utan skärm i mittkonsolen? Länk Detta är helt nytt för mig, finns det att beställa i Sverige eller är den en import från ett land där standardutrustningen skiljer? | |
|
Udda. Extremt naken, tysk bil. VIN long WBA1J11090VX30947 Type code 1J11 Type 220I (EUR) Dev. series F22 () Line 2 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N20 Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox MECH Colour MELBOURNEROT METALLIC (A75) Upholstery STOFF MOVE/ANTHRAZIT (BDAT) Prod. date 2014-04-17 Order option No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 4NE BLOW-BY-HEATER 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC), REAR 522 XENON LIGHT 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 698 AREA-CODE 2 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 1CB CO2 CONTENT 2FD 16"LT/ALY WHEELS V-SPOKE 378 240 LEATHER STEERING WHEEL 4CG INT.STRIP SATINSILVER 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN |
|
| Den har ingen iDrive-ratt heller :) | |
| Misstänkte att det var något sånt. Men det var nytt för mig att det ens gick att köpa den utan skärm. | |
|
F2x fanns utan iDrive (=663 Radio Professional) på vissa marknader, dock ej Sverige. Numera tror jag det är standard överallt. Sannerligen en udda bil! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.