|
|
|
|---|---|
|
Hej Ska försöka förklara problemet så tydligt som möjligt hoppas det finns någon som vet. Igår när jag körde som vanligt och skulle blinka höger märkte jag att jag inte såg pilen blinka i instrumentpanelen. (Ljusen fungerade dock så det var ingen fara för medtrafikanterna) stannar bilen oc märker att INGA relän funkar i bilen, kan inte höja innerbelysning i instrumentpanelen, ser inte om ja blinkar höger/vänster om jag har heljus/dimljus på etc.. helt plötsligt slutade också min aux ingång fungera och slog över till radio. Är inte bara det utan blinkers relät hoppar inte tillbaka till neutral läget utan kan fortsätta blinka höger, måste vicka tillbaka relät helt åt vänster trots att jag bara ska sluta blinka höger. Har aux interface och för att gå t aux (cd-01) så trycker man på mode så går den från radio>cd>cd01(aux) Men det går inte att välja längre. Som att mitt batteri typ inte pallar eller nåt? Kan det vara batteriet eller generatorn som är slut? Eller bara så enkelt som en säkring? Blinkers och annat börjar fungera ibland när jag kört en bit. Testade även batteriet och de ligger på 12v. Ska det ligga på 14? Det stod 121-122 Intressant om någon har nån erfarenhet eller varit med om liknande. Mvh | |
| Har haft liknande cirkus med dåligt batteri förut i en E39 | |
| Ok! Laddade du batteriet eller bytte ut det? Isfåfall löste det problemet? Får väl isåfall testa ladda det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.