|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Har ett väldigt konstigt problem nu på min 528iA -00. I förra veckan var den inlämnad på verkstad för bensinpumpsbyte och nu när jag kom hem i lördags och skulle åka ut och provköra så funkade inte kupefläkten. Kollade lite snabbt på säkringarna och råkade då hitta säkringarna till telefon. Har ju tröttnat på att alltid trycka av telefon direkt man startar så jag tänkte att jag knycker ur dessa så är ju det problemet mindre. Sen när jag skulle åka till garaget idag märkte jag att stereon inte funkade men däremot kupefläkten funkade som den skulle!!?? Okej tänkte jag, den funkar nu så nu trycker jag dit telefonsäkringarna igen så borde ju stereon oxå börja funka. Gjorde det och stereon gick igång men nu var kupefläkten oxå stendöd igen. Ryckte ur säkringarna igen men fortfarande inget liv i kupefläkten. Kan dessa ha nåt samband eller var det bara så att det råkade sig att fläkten funkade igen i morse? Vad tror ni kan va fel här? | |
| Kolla reläet till fläkten. Sitter höger fram vid torpedväggen i motorrummet. | |
| Fungerar det när du har max fläkt eller är den stendöd oavsett? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.