|
|
|
|---|---|
|
En fråga Jag har en 135i -10 med en N55 motor , man får ett jätte skönt ljud vid kallstart, Jag skulle vilja ha det hela tiden, är någon som har gjort det eller vet hur man kan göra för att öppna upp bakre ljuddämpare ? Nam durus est via invia = För den envise är ingen väg ofarbar | |
|
Om du vill att den skall låta som den gör vid kallstart kan du söka/googla på "golf tee mod" Länk |
|
|
Nice :-) Tackar det måste testas Nam durus est via invia = För den envise är ingen väg ofarbar |
|
|
Tack igen herrbritt :-) Nu låter det mycket trevigare. . Nam durus est via invia = För den envise är ingen väg ofarbar |
|
| Vad kul att du gillade det :) | |
| Har oxå en 135i men med performance slutljuddämparen och den verkar inte ha den "öppningsbara klaffen"? Men tycker ändå att den låter mycket bättre vid kallstart. Är det bara nån inbildning eller funkar golf tee mod på den oxå? | |
|
Jag har också MPE, där finns klaffen. Skickade efter en VSC-1 från CG precision. Med den kan man fjärrstyra klaffen. Det blev dock i mitt tycke för dyrt. Alltså inte värt pengarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.