|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har hittat en intressant Z3 2.8 cuopé hos N.P bil i Jönköping via BytBil.se Länk Eftersom det är några mil att åka dit & kika så undrar jag om någon från Jönköpingstrakten har varit och tittat på denna? vore kul med lite info! /Klas | |
Cartén |
Jag skulle vara väldigt försiktig med att handla av N.P Bil i Jönköping. Maken till okunning, oseriösa och struliga människor har jag inte varit med om tidigare. Gå verkligen igenom bilens historik mm innan du handlar. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla med en dam som heter Maria Mård och åker Z3 3,0 hon bor i Jönköping.Hon kanske kan kika på den. Hon huserar ju här på forumet. Länk MVH Hasso |
Maria Mårdh |
hasso: Vad skulle jag ta mig till om inte världens bästa forum fanns =)) Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Maria:Det finns massor av annat att göra också som är trevligt, men man hinner ju inte när man ska sitta här och tjööta :) MVH Hasso |
Maria Mårdh |
hasso: Jag vet =) Jag hinner inte med min pärla så mycket som jag skulle vilja, för jag sitter ju här på forumet jämt och ständigt, och kollar in vad som händer och sker ... det går liksom inte att låta bli =) Länk |
|
Skulle inte handla bil på n.p bil om jag vore dig. Jag har gjort det en gång, aldrig mer!!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
OK, tack för info! Hoppar över bilen, känns inte alltför seriöst med en handlare som inte ens svarar på mail... /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.