|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Hittar den att det är rätt modell vid en sökning? | |
| Japp, kanske visar sammanställningen inte importbilar? | |
|
Eller den kanske visas men rättså offside på kartan :) Vore ju lite intressant att veta om de siffrorna stämmer. |
|
|
Det borde den göra, men importerade bilar kan ibland ha lite olika benämningar som ställer till det. Om du tipsar dom så kan dom uppdatera så att bilar med dina namn kommer med. Jag hittade en import 135i som inte fanns med och tipsade och då fixades det problemet så att det blev ett par 135i till i listan. |
|
| vad är det för läskig sida? haha där finns ju bilder på just MIN bil! läskigt | |
|
Tycker det ser rätt ut på min: BMW 130i 5-door 3.0 Manuell, 265hk, 2006 Klassificering Märke BMW Serie 1 Series Generation Generation E87 Modell 1 Series 5-door Modellår 2006 |
|
|
BMW 130i 5-dörrars 265ps, 2004 - 2007: 72st BMW 130i 5-dörrars 265ps, 2007 - 2012: 71st BMW 130i 3-dörrars 265ps, 2007 - 2012: 25st Så ser det ut enligt car.info. |
|
|
Hej! Tänkte bumpa tråden lite. Hur många grader brukar er oljetemp ligga på vid normalkörning Och samt efter lite hårdare körning? |
|
|
100°C --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hur vanligt/ovanligt är det att sakna oljetempsmätare? Var det tidig årsmodel som inte hade det...? Ex: 130i -06 M-sport Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Tror det kom vid lci mitten 07. Vår bil är tillverkad 2006 och har ingen tempmätare Vidare ser man inte någon större skillnad mellan pre-lci och lci när det gäller m-sport. På de vanliga känns det som det skiljer mer. |
|
|
du har små bromsskivor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.