|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för något, kan inte finna något om det på internet eller bmw.se (bygg din bil ) M v h | |
| Ljuspaket? Menar du belysningspaketet? | |
|
Vet inte, kan det vara det ? vad skulle det innebära i utrustning i så fall ? ambient light lyse i dörrhantag på utsidan mer ? M v h |
|
|
belysningspaketet finns inte heller som tillval på bmw.se men ska se om jag får fram något på google. M v h |
|
| Ambient Light Package - vilket omfattar dioder och kromlist på yttre dörrhandtag. Interiört så är dörrinsidorna belysta där du även kan dimra och byta färg. | |
|
Låter fint men verkar inte vara så vanligt på begagnade bilar. Finns det något tuning företag kanske som gör det här ? Om man skulle vilja ha det ? M v h |
|
| Millerone - byta färg nej? Har den klassiska orangea belysningen i dörren, går ej att byta färg vad jag vet om inte man börjar riva och byta ut dioderna | |
| På min går det att byta färg i dörren, "modern" och "klassisk" | |
| Underdog2: Eller så har du bara missat den funktionen? :) | |
| Har för mig att Ambient Lights har sålts som just Ambient Ligts på F10/11, inte i något ljuspaket. Amibent Lights innehåller det som beskrivs ovan, dvs både inne och ute. | |
| Var byter man och hur!? Haft bilarna i snart 2 år, chockad över den missen haha | |
| iDrive någonstans, minns inte exakt var | |
| Har för mig, att man endast kan byta färg på F3X samt F2X och inte på F1X'orna. Har sett det i en kompis F20, men inte i vår F11'a. | |
| Vår F11 går det att byta på. | |
| Och på min F10. Dock fortsätter jag med rött då jag inte gillade den andra färgen | |
| Jag vill minnas att det går att ändra färgen på interiörbelysningen under "Inställningar/Ljus". I min bil kan jag välja mellan klassisk (amber) och sport (vit). | |
| Fan min f11 har ju utrustning så listan nästan känns onödig, men jag kan inte byta färg på dörrbelysningen. Finns inget i iDriven... :( | |
|
Jo men den är för gammal Funksjonen kom till LCI |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.