|
|
|
|---|---|
|
Tjossa, Behöver verkligen tips och hjälp för en uppgradering av från Bluetooth business till proffessional. Har fixat: Har kollat att jag har combox bak. (har navigation bilen) Köpt kabeln Laddat ner e-sys Men nästa program verkar ju riktigt krångligt att få tag. Men visst ska det fungerar på min bil ? Ringer man bmw så fattar dom ingenting vad man pratar om. Ingen som känner till någon som är bra på mjukvaru uppdateringar i bmw ? Med vänlig hälsning Janne | |
| Kolla med Shawn Sheridan på Bimmerfest, f30 Post eller BMW coding. Han kan allt gällande F-modeller och E-sys! :) | |
|
Det du behöver göra är en ändring i FA och sedan VO-koda nbt_hu. Mvh |
|
|
Någon som har fått en lösning på detta? Har själv 6nh i min. Går det verkligen att koda om? Någon som fått det fungera? |
|
|
@Bean_e85 Ja det funkar så länge det finns en combox. Jag har kodat säkert 7-8st. Sen om det är 6NK eller 6NS beror på om du har SOS-knapp eller inte. Finns massor att läsa om detta på bimmerfest om du vill fördjupa dig i ämnet. Mvh |
|
|
Jo har läst en massa men ingen i Skåne som vill ta sig an det... Har combox och navi proff... |
|
|
Jag som startade tråden , tog tag i det lite med att ladda ner programvara och köpte kabel. Kabeln blev jag lurad på , den fungerade inte.. Allt blev för stort projekt så lessnade.. Men jag är riktigt sugen få det att fungera .... |
|
|
Är detta fejk eller är det så "enkelt"? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.