|
|
|
|---|---|
|
Vad ska man köpa för bmw för runt 100-130 tusen. Brukar ju se hur mkt bilar som helst när man väl har en bil men nu verkar det stendött. Har ju haft många bmw innan och gillar ju dieselmotorn mkt den 6 cyl. Provade en 320 2011 med automat. Fin bil men rädd att man saknar dom där sista burkarna. Har ni någon idé? | |
|
Vad ska du ha den till? Behov av utrymme? 130i ger körglädje... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Skulle behöva en kombi. 3 serien skulle ju räcka. | |
|
BMW 325d eller 525d är utmärkta alternativ i prisklassen ------- //Lövet |
|
|
Frågan e bara var alla bilar finns nu när man e på jakt. Ska man ha en 5 serie så e ju komfortstolar ett måste. |
|
|
Om komfortstolar och kombi är ett måste så går ju alla BMW-modeller utom 5-serien bort. Varför skulle E61:ans sportstolar inte duga om en 3-serie duger? Fullständigt ologiskt... MVH Christofer |
|
| Nu e det så att 3 seriens sport stolar e sköna. Men där imotkörnimg tycker jag e6x karosens sportstolar e dom sämsta av 5 seriens stolar enligt mig. Ska jag ha en e61igen så ska jag ha komfortstolar. | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
@semperfi83 : Du ska köpa en av dessa två! - 130i (3-dörrars), manuell och komplett M-sportpaket och inget annat extra - 125i/135i (coupe), manuell och komplett M-sportpaket och inget annat extra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.