|
|
|
|---|---|
|
Har fått felkoderna: ´´02 precat sensor cables / wires, bank 2. Kod: 002C3E´´, :lambda probe 2 before catalyst temperature. Kod: 002CAB´´, lambda probe heating before catalytic converter 2, function: Heater Error. Kod: 002CA7´´ På Schmiedmann kostar den 2300 och måste vänta minst 2 veckor, vilket jag inte vill. Skulle gärna uppskatta om någon vill länka vart jag kan beställa en eller vem jag ska kontakta. Tack på förhand. | |
|
Vad är det för OEM / reservdelsnummer? Du hittar nog en på Ebay med 5-7 dagars lev tid och säkert bättre pris. |
|
|
numret är 11787558087 enligt shmidemann |
|
| Varför köpa på schmidemann? BMW själva är nog inte många ören dyrare. Annars har du dessa som passar varav Bosch är erkänt bra:Länk | |
| Det är nog bosch du får när du köper på bmw men det skulle inte förvåna mig om den kostar över 2000kr. | |
| Bosch e ju oem leverantör av lambda sonder till dom flesta märken. Dom gör ju även dom bästa sonderna. Fick i princip aldrig en retur av Bosch sond dom åren jag jobbade inom reservdelsbranschen. Gött o kunna spara in 700:- o köpa där jag länka. | |
|
Yes, precis beställt från mister auto. Nu är de bara att byta den som återstår. Ska försöka fjäska in mig hos tjejens kompis pojkvän som har billyft hehe |
|
| Glömde skriva att verkstäderna var extremt noggranna att det var Bosch dom ville ha. Denso gör ju helt ok sonder också. Men en del reklamationer på dessa. | |
| Vart bor du? | |
|
Lysekil, hurså? |
|
| Nä tänkte med lyft. | |
| Jaha okej | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.