|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en 335i 2007 som jag fått ett problem med. I våras slutade navigationen att fungera och numera står det bara "Please insert navigation disc" i navigationen. Har sökt här till att andra haft samma fel men hur åtgärdar man detta lättast? Bara byta själva läsaren? En annan grej jag funderat länge på är bluetoothfunktionen. Är supernöjd med bilen men det som får en att sukta på nyare (och tråkigare) bil är att man inte kan spela musik över bluetoothen. Finns det någon vettig lösning på detta? Har Navi/Idrive/Bluetoothhandsfree/S677-ljudet. På förhand tack :) | |
|
Har med problem med min navi iofs (bränd skiva) men tyvärr ingen hjälp där. såg att de har sådana här på amazon/ebay: Länk . finns annars lösning på att muttra dit orginal men lite mera jobb: Länk |
|
|
Nyårslöftet blir att fixa den här dvdn nu. kan någon bekräfta för mig att det är denna jag ska beställa? Länk 335i e90 -07 |
|
|
har ett komplett navigator paket till salu Hör av dig för mer info |
|
|
jag köper nog helst bara dvdenheten pga pris och jobbet som behövs, behöver bara byta dvd. |
|
|
Vilken modell har du? Professionell eller business ? Hade samma problem med min professional enhet Där även skärmen la av Då va det modekortet Bmw tar 10-12k För ny enhet, Har en komplett business skärm,dvd,navi ratt liggandes till ett bra pris |
|
|
Allt funkar klockrent men den har under ett års tid tappat navigationsskivan med jämnare mellanrum, nu står det bara "please insert navigation disc". Skulle inte tippa på att det är mer omständigt än att byta dvdenhet, men vill inte köpa fel enhet, det svaret jag söker :) EDIT: det är Professionell jag har. |
|
|
Länk Vet någon vilken skiva som passar i denna? Tidigare ägare har fått enheten utbytt och enligt utsago uppdaterad till nyare version än som satt orginal i bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.