|
|
|
|---|---|
|
Hejsan För en månade sedan köpte jag en ny (begagnat) bil. X4. Den nya bilen är utrustat med dieselvärmare. Innan jag skrev under kontrakten, frågade jag försäljare kan man styra dieselvärmare med appen från min telefon. Han sade att det går och gick till sin kontor och hämtade en liten guide. Under helgen surfade på deras sida och registrerade mig. När jag loggade in för första gången. då finns tiotals olika tjänster men dom kostar multum. (Mellan 500:- upp till 5000:-. Då är min fråga skulle "BMW Connecteddrive" kosta något eller ingår det i bilen? mvh Njanja | |
|
Connected Drive är inte standardutrustning. |
|
|
Hejsan Först tackar jag för ett snabb svar. Men hur ska jag vet om det ingår eller inte som standardutrustningen? mvh Njanja |
|
|
Det ingår dock om du har Navigationspaketet. Har du stora skärmen? Åk till BMW där kan du få en komplett utrustningslista via ditt regnummer. |
|
|
Du kan också se vilken utrustning du har på Länk via chassinummer. Stämmer inte alltid till 100% men 9 gånger av 10 gör den det. Men ConnectedDrive är inte standardutrustning precis som Clubsport skriver. |
|
|
Hej Jag har Navigationspaket, och ganska stor skärm. mvh Njanja |
|
| Har du loggat in från bilen till ditt nya konto? Det sker ju en väl en handskakning där så den vet vem som äger bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.