|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som har en aning om vad det är för knapp inne i ett fack i mittkonsolen. MVH Holmner | |
| Ejektknapp för passagerarstolen. | |
| Haha ja det vore något.... | |
|
Vart i mittkonsolen sitter den? Är det i själva armstödet eller där under om man säger så? Hur ser knappen ut? Står de ingenting på den? ingenting händer om du trycker på den? |
|
|
Sitter i facket under stereon.. Kan man lägga upp bild här? Står inget på den, fyrkantig och en grön diod under.. Händer inget vad jag märker men otroligt nyfiken på vad det är =) |
|
| Sannolikt sensor för ac:n | |
|
Man får länka bilder. T ex Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Tack =) Här är då en bild Länk |
|
| Jag gissar på en hemmasnickrad garageportsöppnare! Vad sitter under askfatet? HAr du lekt följa kabel? | |
|
Ja visst känns det som något hemmameck!? Ingen annan som har en sådan knapp? Får helt enkelt följa sladden då =) |
|
|
Det där är definitivt ingen "fabrikslösning" - kan vara allt från eftermonterad garageportsöppnare till radarvarnare/laserstörare etc....tillbehöret som den skall styra kanske inte ens finns kvar längre. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Bara jag som i första hand tänkte extraljus? | |
|
Tycker bara att det är märkligt att man sätter en knapp gömd inne i ett fack!? Eller? |
|
| Inom räckhåll men utom synhåll? Det är ju betydligt diskretare att sätta den där än att montera den i panelen någonstans | |
|
Björnen89: Tänkte åxå det... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.