|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M3_BMW |
Tror nog en vit M bil är mycket svårsåld. Själv tycker jag vita bilar är fula, men det är min personliga åsikt. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
En vit, fräsch och "total-original" M3-E30! Är den ful så säg!!??..... :) -------------------------------------------- Länk |
|
|
Anders S: Du slog huvudet på spiken :) Tok-snygg! Tänk om Sport EVO fanns i vitt....ojojoj....nu blev det alldeles svettigt här :) |
|
| Med eller utan M stripes? | |
|
tretretti: Du har skrapat med kant på fälgen än vad jag skrpar ost på en månad med osthyvlen:) Gubbar ska ha högprofildäck:) hasso: Jag vet fortfarande någon som lovade käka upp min naviskiva om den hittade fram till dig och nu när jag har nya 2002-2 så passar det bra, ska det vara ketchup till Tyskland 98/02? Anders: Jag är immun:D Nog om detta dritt. E39 M5 är ovanlig och faktiskt ännu mer ett understatement i vitt. Mycket trevligt. Köper man bilen med tanbke på att sälja den vidare är nog svart eller blå den enklaste färgen. Mvh Asken |
|
|
Acey, utan M-färger o dyl. Oskuldsfull ska den va.... :) -------------------------------------------- Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Eftersom jag fick vara telefonnavigator åt dig två ggr i Ö-O trakten så är vi kvitt. En vit ren välputsad bil är aldrig fult oavsett märke, men jag har haft allt för många för att tycka det är praktiskt.Men attans tråkiga så fort det kommer smuts på dom.Mardrömen är väl en kladdig nyasfaltering. MVH Hasso |
|
Å andra sidan kan man kanske få ett billigare inköpspris av just den anledningen att en vit M5:a är nästintill störtomöjlig att bli av med :╣ Det stora problemet är egentligen att för det första få sambon att gå med på att köpa M5:a. Om jag lyckas med det så är det till att lobba för att den ska va vit....ja hehe - om inte det är en utmaning då vet inte jag! Den som lever får se.... |
|
| Lycka till wolv. Och dagen du lyckats kan du passa på och köpa en triss också ;) | |
| acey: Tack. Köper nog 4 st på en gång så har jag bilen finansierad också ;) | |
|
Asken: du ska inte äta så mycket ost! Alla andra: det ska bli spännande att se vem som blir först med vit M5 här på forumet. 330, välmående medelåldersman, 37 idag My Bimmer is my mistress |
|
|
Grattis! Kanske en vit m5a i present? ;) |
|
|
Tretretti: Grattis på 47årsdagen!:) hasso: Ska fundera på saken:) Mvh Asken |
|
|
Tack! Acey: tar gärna en M5 som present. Får stå ut med shoppingvagnen så länge. =D My Bimmer is my mistress |
|
|
Såg en vit GT2 på mobile.de Kanske inte den mest snyggaste färgen på en Porsche, men en vit S-klass (1998-2002) med kromade fälgar, tonade rutor och mörkröda bakljus.....Mmmmm En riktig PIMPMOBIL. //Marin |
|
|
Nu när vi snackar vita bilar kommer jag att tänka på en amerikansk deckarserie som gick på tv för typ 10 år sen med en kille som körde en svart mustang, hans färgade polare som var en gangster körde däremot en vit 635:a, klart coolt! :D |
|
|
Vitt passar bara några få bilar t.ex. Volvo 850 men absolut inte en M5 eller nån annan BMW. Låter som denna diskussion är uppgjord eller nåt... Mip |
|
|
Om man ska ha en vit m5 eller m coupé så vore det väl coolt att stripa den som en ringtaxi? Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
| Det finns en vit e28 m5 på mobile, köp den. | |
|
jag har en Vit M3 E30 -90 "Evolution"(den enda vita svensksålda av 9 st.)Med vinrött skinn..:O)..precis som jag vill ha det...Vit e ju motorsports tävlingsfärg..:O) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.