|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver nya drivknutar till båda e21an och 2002:an. Men detta verkar vara mkt svårt att få tag på. Till 02:an går det köpa nya stommar från ireland engineering, men till e21 kan jag bara hitta begagnade. e21 odh e28 har samma knut så det borde finnas marknad för det? Någon som har tips? | |
|
Har du kollat med BMW? Jag är nästan säker på att de säljer kompletta drivaxlar i alla fall - troligen inte gratis iofs... ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Inte direkt billigt men det finns Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Jag kollade med bmw men han var inte speciellt hjälpsam han som kollade... jo har hittat kompletta axlar för dyra pengar men är som sagt knutarna jag är intresserad av, främst e21 för 02 knutar går få tag på. Tack för svaren! | |
|
Jag har även hittat e21ans cdx artikelnummer som är cvn12116 och oem nummer 33211208439, men ändå är det ingen som kan ta hem, har kollat med tyska sidor också. Tycker det är konstigt det ska vara så svårt att få tag på en så pass vanlig knut, då som sagt e21 och e28 har samma. Så någon mer än jag borde ju ha shoppat knutar nyligt :) |
|
|
En kort googling med "bildvisning" på "cvn 12116", gav bland annat: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jo det går att korsa mkt,jag åker med en salig blandning av E21 323,E12,E28,E30 i bak på min 02Tic. Fast jag förstår att du vill ha original på din :) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Johan b: Jo jag har varit inne på daparto, men just den knuten går inte beställa till sverige av någon mystisk anledning... Är det någon som vet säkert om det är samma knut till e28 och e21? För i vissa listor så är det samma, å vissa inte... ! SKF VKJA8810 är till e28 så ev passar den men hittar inte måtten på den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.