|
|
|
|---|---|
|
Vad ska men betala för en sådan i fint skick? 12200mil, sportaut med paddlar.m-performance aerodynamikpaket. Finns ju inte många så priset lär väl bli därefter. Men bilar med m-sport köpa man ju med hjärtat och inte med hjärnan. :-) | |
|
Inte någon proffsvärderare, men en gissning från mig är 230-240'. Farsan min fick 221' av en bilfirma för sin 320dMT -13 för ett knappt år sedan. Den här har gått längre, men har automat som hans saknade. Därför värderar jag de till ungefär samma eftersom denna bil har gått 3000 mil längre. Är det hos en handlare får du kanske betala 10-15' mer är min uppskattning ovan. |
|
| Hade gått 11600 såg jag nu | |
|
Är det bara m performance utseendet du är ute efter så går ju de att plocka på på en vanlig m-sport relativt billigt om du nöjer dej med kopior, vill du ha originaldelar så blir de såklart dyrare. Vad är det mer för utrustning? Navi? Harman? Panorama? Skinn? Backkamera? Hud? Dragkrok? Alla sådana där saker gör ju bilen trevligare, och därmed också lite dyrare..240 för en "snålt utrustad" år lite väl mkt..men finns allt lulllull så är de ett bra pris tycker jag... |
|
|
Länk Redan för dyr tycker jag..Ny spillerläpp nåra tusen samt inropsavift gör att den ligger på 240'. Mycket för dom milen.. |
|
| Men satan vad snygg den är!!! | |
|
Lite faktafel...klädsel helläder? Dedär är sån inredning som ja har i min..hexagon. |
|
|
Hittade fler faktafel...dragkrok -nej. Förtroendet för kvd dalar..trodde dom va seriösa. Men för att återgå till bilen...den verkar inte va i kalasskick direkt... |
|
|
Har köpt en del bilar där. Oftast blivit positivt överraskad av skicket när jag kommit dit. men faktafel finns ofta. Kollar alltid utrustning genom Bmw vin decoder... men den är fortfarande för dyr tyvärr.. |
|
| Är ju mocca klädsel(m-sport original) | |
|
haack: Vad pratar du om? - Det är ju dragkrok på bilen, syns hur tydligt som helst på bilderna. ------- //Lövet |
|
| Jo, det är ju dragkrok.Står ju fel på fakta om bilen..Där står det ; "dragkrok-Nej" | |
|
Det står tydligt infällbar dragkrok i KVDs beskrivning, till och med två gånger. Det som ligger under "Tekniska data" kommer från Transportstyrelsen och är baserat på regnumret. Det betyder med andra ord att den inte är regbesiktad med krok vilket inte behövs längre. Utrustning ABS, Klimatanläggning, Automat med möjlighet att växla manuellt, Antisladdsystem, Fjärrlås, Parkeringssensor bak, Regnsensor, Xenonljus, Passagerarairbag urkopplingsbar, Isofixfästen, Insynsskydd, CD-Stereo, Farthållare, Elhissar bak, Bluetooth, Keyless-go, Start/Stop-funktion, USB- eller AUX-ingång, Eldriven baklucka, Dragkrok infällbar, Sommar- och vinterdäck, Växelpaddlar, Elektrisk dragkrok ------- //Lövet |
|
|
Andreas: se jojjes svar. |
|
|
Ok, då återfick kvd lite av sin heder...;) tack för förklaringen Andreas. Men de förklarar inte varför beskrivningen säger att det är helläder... |
|
|
Eller den informationen kanske åxå kommer från transportstyrelsen...? |
|
|
Nej, transportstyrelsen sparar inte den typen av information. Jag skulle gissa att det är en kryssruta som testaren väljer när annonsen läggs in och han har helt enkelt valt fel. Eller så tyckte han kanske att vanlig textil inte var rätt det heller. ------- //Lövet |
|
| Gick för 238' | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.