|
|
|
|---|---|
Crusty |
Stämmer det att det bara finns ca. 10 st Z1:or i sverige? Jag ser en där jag bor nästan varje dag den senaste dagarna! Lite exotiskt att se en bil live som bara finns i 10 ex i vårt land! Rätt små tuff bil faktiskt! Det är en tjej som äger den (Kör den..) o man får ju hoppas att hon är medveten om vad hon kör för en raritet! ///Crusty |
|
Den är extremt ovanlig, så jag kan tänka mig att siffran stämmer. BMW Sverige hade väl auktion på en Z1:a för några år sedan? My Bimmer is my mistress |
|
mackan325 |
Såg en grönmet parkerad i centrala malmö igår. |
Crusty |
Ja, det är den gröna jag oxå sett, tror att ägaren bor i Höllviken /Falsterbo. |
|
Enligt vad jag har hört från källor på BMW så ska det finnas 6 eller 7 st i landet & inte en ända av dom är min *snyft* Har själv mött en fin röd i sthlm ett par gånger i sommar & så stod det en grön på Bilcentralen i segeltorp för ett par veckor sen, det var dock en kunds bil som var inlånad. Fantastisk design är det hur som helst & en av mina absoluta drömbilar.. När du älskar att köra !!! |
|
| Hmm..jag tycker ärligt talat att den är ganska ful....men för att vara ritad 1985 så var den ju före sin tid i alla fall! :) | |
|
Det står en röd Z1 med under 200mil (tvåhundra!!!!!) på mätaren hos Eriksson och Månsson i Hörby! /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.