|
|
|
|---|---|
Patrik_boyboy |
tjenare igen =) jag har köpt en M3GT och undrar som vissa säger att den understa läppen ska åka fram när man kör fortare?? stämmer det?? sedan tänkte jag hör vad som kan vara fel när bilen "blöddrar" på lägre varv? vet inte om man kan kalla det blöddra men det känns knas =( |
|
LoL! (ursäkta mitt grav) Nej för fasen! (Hur skulle det gå till, rent praktiskt?) Det stämmer inte! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Däremot kan man väl ställa läppen i olika lägen manuellt genom att skruva på stagen under spoilern!? Mvh |
|
|
så rätt så. och den kan också få en smäll i varje grop man kör ner i så den hamnar "på sniskan". min står numera i förrådet, nyspacklad och lackad för 5:gången... Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Fast det skulle gå att göra så att den justeras efter farten,fråga mig bara inte hur men titta på Porsche dom har ju det till deras bakvinge!! BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
| Jag hade en GT innan.... jäkligt sjysta bilar... | |
|
(Hur skulle det gå till, rent praktiskt?)... HA HA ursäkta mitt garv... Fråga Toyota... Supran MKIV har en el-front på Europa modellerna... MVH Black TT |
|
|
Den som vet hur en M3GT front ser ut och hur läppen sitter monterad kan ju säga så "(Hur skulle det gå till, rent praktiskt?)" och för dom som kör damfrisörsbil kanske man behöver förklara sig? Det e klart att man själv KAN bygga ett elmanövrerat men den ska inte röra sig, orginal. Man kan ju få bilen att ändra färg och dörrarna att ramla av när man kommer upp i 90 åsså men det var inte det som var frågan. Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.