|
|
|
|---|---|
|
Hej, När jag slår av tändningen och har öppen dörr så hör jag liksom ett rasslande/knorrande från underredet. Ungefär där jag förväntar mig att växellådan sitter. Någon som kan tänkas veta vad detta är? Akut? Kostnad? /S | |
|
har samma rassel på min & har vid två tillfällen frågat dem på bmw vad det är och fått svaret; -Det är ingångslagret till växellådan, ingen fara, men du kan byta om du vill bli av med oljudet. så...jag har inte bytt än men jag funderar på att göra det ändå. Jag menar, ett lager som låter så illa kan ju inte leva så länge till. Har ingen aning om vad det kostar men jag kan tänka mig att det är "standard-lager-pris" 500,- Meddela gärna pris & hur jobbigt det var att byta, ifall du byter det. |
|
|
Tack för svaret. Känns genast bättre. Kanske ngt att byta när man lämnar in för service nästa gång. Meddelar i så fall. /S |
|
|
Har samma "problem"...trodde att det var katalysatorerna som skrammlade...eller kan det vara annorlunda på min E30? Med vänlig hälsning //Kalle |
|
hakan_johansson78 |
Försvinner det när du håller kopplingen nere och stänger av? Isf är det urtrampningslagret. Inget farligt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.