|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dubbla dubbla men med andra rör. Dess ser så billigt blänkade ut. Tycker jag. /Manray/ |
|
|
Trippla. V mitt h med en snygg slutdämp. |
|
| dubbla dubbla!!! | |
|
4 x utblås är coolare. Kan vara snyggt med ett på var sida också, men inte ovala... Runda ska det vara, men lite större typ ett 5" på vardera sida. Min åsikt... /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
Nu är jag mer konfundersam än när jag skrev frågan =) Tur jag har en vecka på mig att bestämma mig. Bockar o tackar för alla kommentarer o tankar. Mvh Niklas Länk |
|
|
Var ska du göra detta? Har hört att det krävs rätt mycket modifikationer för att fixa detta. Så var det för mig i alla fall. Fixade mina rör hos feritta. Var tvungen att byta tanken eller nåt för att få plats... det är ju inte direkt mycket rum där bak om man säger så. Jag nöjde mig med 2 tvär feta 4.5" slut rör. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
(oo-----oo) fyra så klart |
|
|
Dubbla Dubbla !!!! M5T stuk FET... ____________________________________________ Länk |
|
|
Kan berätta att jag känner mig ordentligt splittrad =) Ena sekunden vill jag ha dubbla andra dubbla dubbla kommer nog bestämma mig 5 min innan det är dags för ditsättningen av utblåsen. Länk |
|
| Hmm..svårt. Har själv dubbla dubbla men tycker de dubbla ovala är väldigt snygga och diskreta. | |
|
BMW V8; Din bil är på intet sätt diskret i övrigt, varför då göra utblåsen diskreta? Det passar inte in på den bilen, i synnerhet om man tittar på bilen i sin helhet istället för bara bakdelen.. tycker iaf jag. Nej, jag röstar för _oo_____oo_ Bug _______________________________________________ Länk |
|
|
bug: Bra talat, kunde inte sagt det bättre själv! :D |
|
|
Dubbla räcker gott. RWD? Ja tack! |
|
elof |
dubbelt dubbelt e ju dubbelt så bra eller hur blir de? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.