|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Dubbla eller dubbla dubbla ? Är ruggigt osäker har framtill nästa fredag på mig att bestämma mig. Så nu behöver jag lite hjälp. Mvh Niklas Länk | |
|
Niklas Tycker att dubbla gör att den ser ut som en Audi ;) Kör på dubbla/dubbla det gör det hela mycket snyggare och lovar mer pulver än en stressfläktad 1.8 liters motor. |
|
|
Välj dubbla dubbla, känns mer BMW + att det är snyggare. /Ash |
|
|
Fett med dubbla dubbla! :-) /Micke |
|
|
Kör E39 M5 stuket,blir nog bäst ser det ut som... Mvh Janne. |
|
|
FYRA PIPOR!!!!!!! |
|
|
Dubbelt skulle ju vara kul för att det är annorlunda men jag håller med om att det liknar audi. Dubbelt dubbelt ser grymt fett ut, ok det liknar M5 men dubbelt dubbelt coolt du har ju en kombi!! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Dubbelt dubbelt utan tvekan... ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
Apo |
tyckte att enkel dubbel var skit grymt.. lite annorlunda.. vanligare med dubbel dubbel.. fast båda 2 alternativten är bra snygga.. |
|
Dubbla dubbla självklart.....du kan ju inte vara sämre än mej. Men det måste minst vara 3,5" annars tycker jag du kör 2 pipit med 4". /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dubbelt av allt så klart!! MVH Hasso |
|
Dubbla Dubbla.. utan tvekan.. folk som inte har järnkoll kommer klia sig i huvudet och undra om BMW kommit med en M5-kombi. Det har t o m JAG råkat ut för med min utan dubbla utblås.. ;D Bug _______________________________________________ Länk |
|
|
Dubbla dubbla tycker nog jag med, eller kanske trippel trippel, då blir du garanterat ensam :-) Nej men allvarligt talat så tycker jag nog dubbla dubbla blir snyggast. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| Utblås x 4 röstar jag på, de dubbla tycker jag faktiskt liknar Ford mer än Audi.. men smaken är som baken "klöven" | |
|
ahlstedt: Smaken är som röven; klöven äre väl? ;) |
|
| x 4 utblås. Iof var 2x snyggt men audi varning. Ser bättre ut med 4x på en bmw. | |
|
Dubbla tvillingar så klart! :) -------------------------------------------- Länk |
|
| Vänta lite. Jad ändrar mig lite. Jag tycker 2x såg estetsikt snyggare ut på bilen. Mer homogent medans 4x så lite coolare och brutalare ut. | |
|
Du kan ju välja detta, som alternativ... ;) Länk *Best Man Wins* |
|
|
Dubbla dubbla är klart snyggast! |
|
|
4x var coolast! Kanske lite mycket RS6-stuk på de 2 ovala.... Med vänlig hälsning //Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.