|
|
|
|---|---|
|
Jakten på en fräsh e46:a är ju minst sagt intressant. Här är de senaste intresseobjektet. Bmw 323 Coupe -99 9000 ,mil, silvermetallic. MANUELL, KLIMA, ASC, ABS, AIRBAG, MULTIRATT, FARTHÅLLARE, SERVO, LARM, C-LÅS, CD-STEREO, ELSTOLAR, ELHISSAR, ELSPEGLAR, DIMLJUS, LM-HJUL, HEL LÄDERKLÄDSEL, METALLIC. Den som har flest BMW när han dör vinner! | |
|
Ingen som vill vara med? ja trodde de här inte var någon utmaning för värderings veteranerna. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Är den svensksåld eller inte? Som import skulle jag gissa 180-190' SCHinn är ju ett stort plus, den andra utrustningen tas (tyvärr) för given av de flesta. Svensksåld eventuellt 15-25' mer...vad tror du "wendtan"? /Simon |
|
|
Simon_en: Bilen är svensk såld en tidigare ägare, har komfortpaket med regnsensor o de tjafset, elstolarna e standard. Ja vet ju vad som begärs, 195 000:- Ja tänkte bjuda 185 000:- Letat som ett djur i tyskland men dom e ju dyrare där :) skumt men så verkar de vara just nu. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Det är inte självklart att det är billigare i tyskland nuförtiden. Så enkelt är det. 185' låter rimligt, inget överpris, men samtidigt inte misstänksamt billigt. /Simon |
|
|
Det är den 323:an som står på Henry Melin Bil va? Ringde på den också, det försäljaren sa till mej var att det var en repa på någon dörr som de hade tagit hänsyn till när de bytte in bilen, därav priset. Bilen har dessutom varit leasingbil, inget fel i det kanske men iallafall. Tänkte också bjuda 185 för den, men det är mest färgen jag hänger upp mej på, tycker silver är för vanligt. |
|
|
Oscar: Japp de e det, bilen ifråga får dom behålla. Dom ger sig inte en tum på priset o förardörren har en 10 cm lång repa, o dom skulle ha minst 4 tusen för o fixa det. Så du får gärna prova bjuda 185 men deras pris stog spikat sa dom. Personligen tycker ja silver är en snygg färg på E46an. Men annars verka den oki, länkarmar bytta osv, ganska nyservad. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Några 195 får de iallafall inte av mej... Silver är absolut ingen ful färg, men jag tycker det känns som om var och varannan E46a har den färgen. Svart, topasblå eller orientblå faller mej bäst i smaken. |
|
|
Tänkte bara på att bilfirman skulle ha minst 4000 spänn för att lacka om en dörr, låter väldigt dyrt tycker jag. Min lackerare skulle nog kunna lacka en dörr (ovan list) för ungefär 2000 kr med kvitto. Bilfirman lyfter ju av momsen också. Mvh Jens |
|
|
JN: jo även jag tyckte de lät väldigt saftigt, bmw härnere kunde göra de för 2500:- I stockholms regionen så tjänar man ju mer pengar oxå :) Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Blev lite putt på Henry Melin när jag var där och kollade en 328:a i våras. Den grönmetallic som stod där hade halvblästrad huv och sprickor i båda strålkastarna fram. Detta var inte ens nått ville åtgärda för utgångspriset, 219' !! Dom har fortfarande inte fått den såld, sänkt till 199´ numera..... se här: Länk -------------------------------------------- Länk |
|
| Offtopic. Någon mer som tröttnat på att man inte kan högerklicka på bytbil för att kopiera en länk. Helvete vad trött det är. | |
|
hmmmm. lite småjobbigt faktiskt! -------------------------------------------- Länk |
|
|
För mig funkar det! |
|
| Vad kör du för browser player? Funkar inte ie IE eller NE eller Opera här. | |
|
Du har rätt! det går ej att högerklicka på "info" eller "kameran" när man söker. Däremor kan man högerklicka EFTER att man har vänsterklickat på ett av sökresultaten. |
|
|
Var och körde bilen. Repan är inte farlig men bör dock åtgärdas om man är petig. ca 10-15cm på högerdörren snett nedanför handtaget. Priset är fast inte en kr släpper dom men tittar man på marknaden tycker jag den ligger rätt. Så pruta finns inte. Lite lackskada på h spegel. Servad och inga repor el dyl runtom bilen. Skall in på rekond imorgon då blir det riktigt fint. Termostaten byter dom på garantin. Bilen är mycket läcker med grått skinn mot den silverfärgade utsidan. Var en annan där och kollade när jag kom tillbaka efter provturen så den är nog borta strax. Den är ärlig och ser helt ok ut, okrockad och med en ägare. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.