|
|
|
|---|---|
Bmwboy |
Hallo Tänkte höra med er mina vänner om vad ni tycker om Jockes Q blöjexpress alltså en bmw 528ia touring 98 Är det något att ha , han begärr 249000 |
|
Priset är nere till 239 såg jag för någon dag sedan. Du får ju en annorlunda och stylad bil iaf. |
|
|
har sett den live ! hu snygg som helst förutom ett m-märke som sitter på bakluckan , passade inte in tycker "jag" men i övrigt snygg bil ____________________________________________ Länk |
|
|
Ja, den är riktigt fet! =) Minst lika snygg i verkligheten som på bilderna. ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Jupp, fet som få, fast det är väl lite synd att det "bara" är en 528. En V8 under huven hade ju smakat... /Micke |
|
M3_BMW |
En otroligt fin bil, den är nog värdt 239 000:- Hoppas han får det han begär. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Den är ju plåtombyggd vad jag förstått. Då kan man ju fundera över rostskydd mm. Rostskyddsgarantin gäller antagligen inte längre. Men visst är den snygg! ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
Bmwboy |
Hej hej ska höra med Jocke idag ,, blir det affär så ses vi på kinnekulle den 28... |
| M3_BMW>>> Vad är en BMW värd utan ett riktigt liv? | |
|
*wrath* M märket försvann för ett bra tagsen. ser så himmla mycket bättre ut utan! *Magnus M* bilen har bara vallsade skärmkanter enligt Tommy på x-style (Han gjorde breddningen) ///Martin "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
MNS_M3 ok ja jag såg den i mitten på augusti på en bilträff här uppe i Umeå då hade den det ! snyggare utan , mer stilrent ! =) bilen ser ju ut som ny helt skadat snyggt ! =) ____________________________________________ Länk |
|
|
Den går rätt bra tycker jag. Snygg som fan med. Klart värd sinna pengar. /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Köp den....... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.