|
|
|
|---|---|
|
Är det ngn som vet var jag kan köpa en förvaringsbur till bilen? Adresser, tel eller mail uppskattas. Ngn kanske vet vad en bur brukar kosta? /Per | |
|
Beror på vilket typ av djur du ska förvara.... -------------------------------------------- Länk |
|
|
Djuret är en GT :) Det är alltså till bilen. Alltså en sådan bur man har i garaget och kör in bilen i. Skulle vilja ha en så man slipper oroa sig för katterna som stryker omkring garagen hela tiden. |
|
|
He he... Ett riktigt vilddjur alltså!! Då krävs en ordentlig bur. :) Varför inte ringa till försäkringsbolaget och fråga dom har säkert tips, då kanske du även kan få lite bättre vilkor och så. Jag skulle ringa till dom först. -------------------------------------------- Länk |
|
|
Bygg en egen bur av blompinnar och hönsnät, billigt och framförallt snyggt! ;) PS.Näten finns ju dessutom i BRG! |
|
|
Mosse: Ska kolla närmare på den lösningen :) Ringde faktiskt en kund till oss som jag kom på gör nätsektioner till hundburar och annat. Då skulle väggarna gå på 4.200:- inkl. moms och sen måste man ju ha ngt tak på skiten med. Det är billigare att hyra ett riktigt garage om man nu bara kan hitta ngt innan helgen :) /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.