|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni att det är värt att betala för en sv-såld, orginal e28 -87 , 535i, ca15k mil på mätaren och i riktigt fint skick +fullstämplad servicebok. Mycket nya delar bytt mm. Kanske svårt att säga men vilken prisklass ligger dom i? Tacksam för svar. | |
|
Hej! Dessa bilar verkar ha generellt (nästan oavsett skick )stigit på sistone.. Manuell vxl låda är mer värd! Hoppas att den har det då :) Men en sådan vagn med bara 15000mil...ja..jag GISSAR att de börjar kring 50 laxar och uppåt om den är hyfsat rostfri och allmänt i bra skick i övrigt. Om man vill sälja i Sverige. Utomlands så är det nog ännu högre värde på en sådan unik vagn(mht miltalet iaf). Jag sålde min för snart 10 år sedan och fick ca 15', med BBS RS 16/8 tum..rullat över 40000mil då. Det var en M535i-86( med spoilerkitet etc.). Mvh Janne. |
|
|
Hej, Är den fin i karossen med så ska du vara glad att du över huvud taget har hittat den!:-) Skulle du få den för 50' så är det bara att hugga. Då gör du ett klipp! Är den riktigt fin så kan närmare 100' vara rimligt. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Han ville ha 120 lax så det blev ingen affär tyvärr. Men tack för alla svar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.