|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Så om jag sammanställer dem svar jag fått då har jag en bra bit att förhandla innan jag skriver på. |
|
|
Jag fick också bara 6% från början med sedan tog jag in fler offerter. Jag hade dessutom en inbytesbil och skillnaden på bästa och sämsta erbjudandet var 15,000 kronor. Jag tror att handlarna ser miljöbilspremien som rabatt :-) Men jag vet också att de har inte fantastiska marginaler på bilen heller. Största rabatten jag någonsin blivit erbjuden var när jag tänkte köpa en ny Mercedes C klass sedan då fick jag 15%. Men det blev en 330e i stället. |
|
| Någon som beställt nya 330e och vill dela med sig av rabattsatser eller andra erfarenheter? | |
|
Funderar också på ny 330e. Ingen som köpt än? |
|
|
Plockade ut en 330e Sedan i fredags som Personalbil. Leasingbolaget hade förhandlat till sig drygt 20%. Riktigt läcker vill jag lova. |
|
|
Jag var inne och drog en offert på nya 330e. Listpris med den utrustning jag valt låg på 630.000 fick ner den till 560.000. Smarrig rabatt. Jag skulle nog avvakta med att köpa nya 330e till årsskiftet och se vad 4 serien kommer att erbjuda. Jag tror att den kommer att slå ner på 3 serien och därmed kommer listpriserna på 3 serien att sjunka. Lite is i magen skadar inte men vill man inte riskera att hamna med dem nya skatte kraven som är baserade på utsläppen från besiktningen så ska man nog skynda sig in till handlaren nu. Hälsningar // John |
|
Sa 61 330e m-performance -20
M2 -18 318d m-paket -18 118i m-paket -18 116i m-paket -16 118i m-paket- 18 118i m-paket -17 vw polo -18 V70 2.5 FT -11 S60 2.4 |
Fick 16,5% på min 330e tog den på mitt företag som leasing. Grym bil ,älskar att köra den !! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.