|
|
|
|---|---|
|
nu är det så att jag har stirrat mig blind på dessa funderingar så jag tänkte fråga er efter lite hjälp. ber om ursäkt i förväg ifall min förklaring är dålig. BMW e39 -02 har haft funderingar nu på att byta bort stereon i min bil "Business CD" till en 7" navigatorskärm och min fråga är. finns det olika inkopplingar på orginal stereo eller stämmer alla inkopplingar om jag skulle ändra? är det endast Dvd stereon jag behöver montera eller behöver jag montera något mer? Har ingen cdväxlare eller förstärkare i bilen. tänkte beställa denna Länk där står det som bara att de ska passa alla 5serie e39 från 96-03 men har läst på lite andra sidor att det inte alltid är samma inkopplingar. ställer denna frågan endast för att få vara på den säkra sidan! Någon som är kunnig uti sånt här? | |
|
Inne på samma idé. Har du bil utan DSP är det plug n play med medföljande kablage. Finns installationsvideor på nätet. Dock verkar Bluepowers vara en ganska trött sak.. sega menyer, fult gränssnitt (mina åsikter). Har sneglat en del på Eonon och Dynavin själv. Dynavin N6 verkar vara den bästa av de två, Eonon har lite sisådär reviews. __________________________ Livet är roligare med rak sexa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.