|
|
|
|---|---|
bluum |
Har en 525 -89 som är finare än f*n :) Det enda jag är bekymrad över är om motorn skulle pajja eller bli större klabb med. Bilen har gått 24000 mil nu och funderade på att byta till något nyare med kanske lite mer hp bakom, om kostnaden inte sticker iväg alltför mycket. Undrar om någon vet vad en motor ligger på i pris, 8000-12000 mil eller så, så man ej blir blåst så att säga. Likaså vad en "mekaniker" kan ta för montering. Några tips på vägen? Tacksam för er hjälp |
|
lägg ner tankarna på en gång.... Det går inte och byta till en nyare motor....tro mig... jag har både slängt i en 24v 94:a och en 328 97;a.... att få i motorn är inge problem (mer än å byta oljetråg på 3-serie motorn...) MEN elen är för högtekniologisk och d är för mycke kablar från den nya motorn.... Det går inte och få tag på nått el-schema på kablarna som går in till motorn....vi har mätt själva utan resultat... inte ens BMW sverige har d schemat.... har du nått tips kanske du kan hjälpa mig, men ja tror det blir RIKTIGT svårt..... ollie... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.