|
|
|
|---|---|
|
Hej allt kunnigt folk. Har kikat på en Laguna Seca blå M3:a e46 cab. 2003:a med reg nr. UHF302 Svensksåld och Manuell Någon som känner till nått om den? All info som jag fått fram på nätet ska den vara Grön iaf. Ända är att det verkar vara ett företag som ägt den i början, ett par år. Men fick bara fram dem 3sista ägarna via transportstyrelsen. Går det få reda på ändå tror ni? Så är det någon som känner till den får ni gärna hojta till eller om någon kan få fram någon info som inte man kan hitta själv via nätet. | |
|
Det är denna bilen: Länk |
|
|
Min gamla. Hade den -08 till -12. 1 ägare innan mig. Fin när jag hade den, körde bara sommar dock fanns hardtop Typ 12000mil när jag sålde den Jag satte på sportsystem, fälgar, div kolfiber ,sänkningsfjädrar, mm /robban |
|
|
Ägarhistoriken innan mig ser ut så här. Såld ny av Novation BMW uppsala Leased av företag. Brukas av äldre herre. Inbyte novation BMW uppsala Köpt av mig |
|
|
Har du köpt den redan? Hittar ingen annons på den... /Patrik, också lite intresserad /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Japp blev ett köp. Låg aldrig på blocket utan kontaktade ägaren själv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.