|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har köpt mig en m135i -13, fantaskt kul lite bil som gick mycket bättre än vad jag trodde. Bilen är importerad från Tyskand. Hur skall Connected Drive fungera, jag får det inte att funka i BMW conncted appen där säger den att jag inte CD. "Ditt fordorn är inte utrustat med CD" behöver jag anmäla det hos svensk återförsäljare enligt denna länk? Länk Tacksam för tips hur jag får allt att fungera? Den har följande utrustning: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 3AG BACKUP CAMERA 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 4NE BLOW-BY-HEATER 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AD LANE DEVIATION WARNING 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 5DP PARK ASSISTANT 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NL CONNECT. BLUETOOTH A.USB DEVICES IN 6NR APPS 6VA CIC CONTROL 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 654 DAB TUNER 674 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON 698 AREA-CODE 2 7VD VISIBILITY PACKAGE 7VE ADAPTIVE XENON-LIGHT PACKAGE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TH SPEED LIMIT INFO 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 902 SPECIAL CHECK PRESS VEHICLES | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.