|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hittade denna annons när jag som vanligt kikade efter lämpliga bilar på nätet. Denna bil har onekligen ett mycket bra pris när säljaren skriver i annonsen att den är i ett mycket fint skick, jag menar lite motorknack är väl inget att haka upp sig på? :-) Jag förstår inte hur man kan skriva att bilen är i ett mycket fint skick om motorns kondition inte ligger på topp, eller? BMW m5 -92 Daytona. Svart, halvskinn. Mkt.gjort!! Mkt.extra!! Motorknack. Mkt.fint skick. Pris: 67.000:- Jaja, kanske inte ett så givande inlägg men iaf. Undviker nog denna bil dåra... Ha´re gött! //Tompa |
|
Ahja, folk snackar så mycket ändå så en annons säger oftast inte så mycket. Schysst av honom att åtminstonde skriva det så att ingen (som man läst om så många ggr här på forumet) åker långa vägar för att titta på den i onödan. För den händige meckaren med hela vintern framför sig är den kanske rena drömmen, vad vet jag? Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| ingen länk näe? | |
|
Håller med 328-johan att det var schyst att skriva ut det så man vet. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
Gemini__ |
--->gurr Nix, ingen länk, hittade den på tv4:as text-TV(fast via nätet). |
| Annonsen finns på blocket också: Länk | |
|
Jag ser inte något fel på den annonsen, bilen i sig kan ju vara i mycket fint skick. Det går väl inte att skriva på något bättre vis? |
|
|
Håller med Gerhard, bilen kan väl vara toppenfin även om motorn knackar, vad är det konstiga? Om man har en kanonfin bil och får nåt mekaniskt fel på motorn så blir väl inte själva bilen mindre fin för det, gäller att skilja på bilen och motorn som jag ser det. Likväl kan ju en skabbig bil ha en motor som är kanonbra.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.