|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Någon som vet hur man programerar om nyckel till en 335i cab så man kan fälla upp taket med den? Eller om man måste lämna in den på bmw? | |
|
Fungerar inte det direkt? på 435i och Z4 går det ju direkt. Kan din nyckel vara en efterköpt nyckel som inte programmerats korrekt? |
|
|
samma på min 135 cab... funkar direkt. Du håller bara inne upplåsningsknappen (och befinner dej inom någon meter från bilen) Om du har keylessgo eller vad det heter (comfortöppning?) så kan du behöva byta batteri i nyckeln... fick göra det på en av mina nycklar till 135an. /Jonas |
|
|
Tjena! Har prövat med att hålla in knappen när man stänger men taket går ej upp. Får pröva den andra nyckeln. Va & kolla på 325i 07 & det räckte det att man tryckte på låsknappen en gång & så låste bilen säg & taket gick upp. Har varit på bmw & frågat men dem visste inte & skulle kolla med deras tekniker & höra va sig. |
|
|
Håller du in knappen direkt? Behöver man inte trycka en gång, så den låser och sedan hålla in, länge, tills den startar cabba upp? Fungerar det för dig att cabba ner med nyckel eftersom du specifikt endast nämner cabba upp? |
|
| När jag cabbar ner så håller jag bara in öppningsknappen så går cabben ner. Får pröva & låsa sen hålla in knappen | |
| På min tidigare E93 -11 var tillvalet Comfort access nödvändigt för att stänga cabben med nyckeln. Däremot gick det att cabba ner med nyckeln. Vilken årsmodell har du? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.