|
|
|
|---|---|
|
Hej kollar efter rätt hjullager etc till min 06 320 d Använder realoem vilket jag tycker funkar bra Vilka alternativa sajter rekommenderar ni ? | |
| Länk | |
|
...de använder väl sig av samma databas (BMW:s egen) så i praktiken är det väl bara skillnad i typsnitt/utseende. Vad är det för fel på Realoem.com? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Jag kör i princip alltid Realoem.. Men man bör kunna anta att denna Länk är den bästa? | |
|
Jag är helnöjd med realoem. Måste vara helt unikt att en biltillverkare delar all denna information. Har dock sett att vissa pekar på andra siter och undrar vad det är. |
|
| Samma här klockrent. Perfekt att ta originalnr för att sedan köra i TecDoc för o se alternativa tillverkare och deras artikelnr. | |
|
...går t om att ställa in svenska som språk i realoem i "rullgardinen" längst upp till höger! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| koed.dk | |
| Tack för den länken!! Ser man ju vad varan kostar original också fan kanon! Sedan priserna på icke original bästa OE produkterna är likadan som i Tyskland. Grymt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.