|
|
|
|---|---|
|
Är det ngn som har en beskrivning för att montera dragkrok och elsats på en E46 Touring? Med vänlig hälsning, Micke | |
|
Hej, För att få ett användbart svar måste du precisera frågan lite: vilket märke på draget? Typ nr? Och hur ser elsatsen ut? Och om du vet svaren på de frågorna, kan du antagligen själv googla fram monteringsanvisningar för bägge. Inte minst dragets montering bör kunna styrkas med tillverkarens anvisning vid registreringsbesiktningen, om detta nu inte ändrats på senare år. /Lennart |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det följer med dragkrokssatserna man köper. Har monterat Autohaaks drag med avtagbar kork på både BMW E46/ E91 och Audi A6 Alltroad. De har en bra beskrivning och bra elsatser. Men det har nog de flesta dragkroksfabrikat har jag noterat på jobbet. Men brukar även finns på respektive tillverkares hemsida. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Länk Länk |
|
|
Grymt Kane Skulle du kunna få fram elsats beskrivningen till E39 med ? Köpte ett drag Westfalia och tillhörande elsats på skroten till min bil |
|
|
7-polig, Länk Köpte du originalelsats kan det vara annorlunda. |
|
|
Kanon tackar Bilen som jag tog draget ifrån hade inte fabriksmonterat drag På "eldosan" som hörde till elsatsen står det Monoflex Jag har mailat dom för att få monterings beskrivning på elsatsen men har inte hört något från dom än ( gått mer än en vecka ) |
|
| Här har du något att forska i, Länk | |
|
Tackar , denna beskrivningen har jag redan hittat. Var på en skrot med självplock , och de mesta av kablarna vet jag hur de skall kopplas ( dom var tjuvströmmade ) men någon kabel hade någon som hämtat delar från bilen tidigare kopplat bort . Kan hända att jag kan fixa det med hjälp av denna Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.