|
|
|
|---|---|
|
Någon som har åsikter/erfarenhet av detta steg till e90? Länk verkar va enkelt att montera osv... mvh jens | |
| Har ett i skuffen som ligger o väntar på att bli inkopplat.. återkommer när det är gjort.. | |
|
Snyggt! Har åxå beställt ett men ej fått hem det ännu.... mvh jens |
|
| Återkom gärna med resultatet. Byter ni högtalare till Match också? Högtalarna har jag monterat i en E91 och det låter grymt bra för den pengen. Då körde vi med ett Alpine 4-kanalsteg utan dsp. | |
|
Jag monterade mb quart kittet, väntar på steget men leveransen verkar gå riktigt trögt, återkommer när jag fått steget... min bil hade det klenaste systemet utan slutsteg och minsta högtalarpaketet. mvh jens |
|
| Köpte högtalare oxo.. dock bara bytt på förarsidan samt under sätena och bara det blev ett lyft mot innan... för mig ligger inte det svåra i att koppla in grejerna... det är den lätta biten..men det som ska bort för att man ska kunna få dit de är ju inte helt lätt iallafall inte för mig.. så finns det någon här som kan göra det så hör gärna av dig till mig.. betalar givetvis den summan det kostar mig om jag skulle lämna in den fast avrundat uppåt till närmsta femhundring... | |
| johan730ld vad menar du med det som ska bort? PM-shopen har stenkoll på grejerna har du snackat med dem? | |
| Vägen fram till bakom stereon... säkert skitlätt de e ju bara en list och några skruvar men om jag känner mig själv rätt bör jag nog överlåta det till nån som kan.. ska åka förbi pm shoppen när det blir läge.. o boka en tid.. | |
| Sådär ja.. det var visst inte så jävla svårt om man hade en lite bättre grej än en smörkniv i plast som ja hade första gången jag försökte haha vilken luffare man e.. Kan bara sammanfatta de hela (utan att vara helt klar har ju fortfarande passagerarsidan kvar) att det är värt varenda krona om man som jag hade snikljudet innan... | |
| Johan730ld, funkar usb/aux efter du monterat slutsteget? I min bil dog både aux& usb, kopplar jag ur steget funkar det som vanligt men inte med steget ikopplat.... | |
| Vad har du för högtalarsystem i din bil? Har du en fabriksmonterad förstärkare i bagaget sedan tidigare? | |
|
Bytte de snikna orginal högtalarna mot ett mb quart kit, inget steg från början i bilebilenn. mvh jens |
|
| Har inte usb bara aux o den funkar.. | |
|
Ok, verkar va nåt som käppar med mitt steg då... mvh Jens |
|
| Det låter ju jättekonstigt... | |
|
Ja xakt helskumt, ska testa i kompisens e91 imorgon för att föesöka få reda på om det är steget lr min bil som pundar sig... mvh Jens |
|
|
monterade steget i kompisens bil, där funkar allt som det ska! är nåt som felar i min bil då både aux och usb inte spelar när man kopplar i steget.... Störigt som faaan detta mvh jens |
|
|
hej har en fråga till er. jag har 320i 04års och det är dragit sladdar till bagageutrymmet och jag tror det har suttit kanske ett slutsteg eller nåt? så nu undrar jag vad det blir för skillnad med eller utan. och vad är bäst. ljudet är lite klent nu. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.