|
|
|
|---|---|
|
Idag började instrumentbelysningen samt blinkers att flimra och leva rövare och bakljusen var tända fast nyckeln var urtagen och lyset av. Så det är väl antagligen LCM som gett upp, fick felkoder på den. Då min bil är tillverkad i mars -03 så sitter det en LCM 4 i den. Dessa verkar det inte flöda över av direkt medans en LCM 3 verkar vara lätt och billig att få tag i. Kan man sätta i en LCM 3 och programera in med PA soft eller funkar det bara att uppdatera med nyare enheter? OEM nummer på den LCM som sitter i bilen: 61356932559 VIN på bilen: GZ85147 www.facebook.com/hermanssonamplification/ www.hermanssonamplification.com www.benesser.se | |
|
Svår fråga detta. Lättast är nog om du hittar någon LCM som kom efter din. Någon av dessa: 61 35 6 938 287 61 35 6 942 693 61 35 6 942 696 61 35 6 960 255 61 35 6 961 142 Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Tack för svar! Får kika om jag hittar på någon av dessa. www.facebook.com/hermanssonamplification/ www.hermanssonamplification.com www.benesser.se |
|
thekinglives |
emaushenric:Jag har en lcm4 till salu. maila mig om intresse finns? enfield_535@yahoo.com |
|
Var till delplocken och hittade två st LCM 3B idag. Satte i en och testade och då var flimret borta! Alla lampor verkar fungera förutom ett av halvljusen (som slocknade igår när resten av lysena spårade ur), så jag får sätta i en ny xenonlampa och prova. Men i övrigt så verkar allt fungera normalt, lite färre kodningsmöjligheter i PA soft ser det ut som men det spelar ju ingen roll. Har ju dessutom en över nu ifall det händer igen :) www.facebook.com/hermanssonamplification/ www.hermanssonamplification.com www.benesser.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.