|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla bmw älskare, har nyligen bytt ut min gamla e61 525 (05) mot en e61 535D 09, givetvis m sport med det mesta man kan önska sig, där ibland CIC, nu är min bil importerad och har bara engelska, tyska och franska. Men jag vill ha svenska, kan man ordna det med inpa? Har även xenonljus med kurvljus, skithäftigt och behagligt, drl ljusen älskar jag, häftig funktion, MEN jag hatar gula ringar, vilka ledlampor rekommenderar ni? Vill ha mer eller mindre samma styrka som f10/11 alltså xenon färgade, 6000k eller om dom är kraftigare, så vilka ska jag satsa på? Softclose i alla dörrar, den i förardörren fungerar inte, stänger jag dörren så känner bilen av detta och motorn går, kan det vara så simpelt att något har hoppar ur? Knävecks stödet fungerar inte på passagerare sidan heller, den får man dra manuellt utan motstånd, är elstyrda komfortstolar, kan det vara samma där att något har hoppat ur bara? Samt att jag gärna vill uppdatera kartorna billigt, några tips på detta? | |
|
Grattis till nya bilen Cic går att ändra till svenska det vet jag med 100% Såg det själv i INPA tyvärr inte på ccc. Finns video på tuben DRL kan du ha i princip vilken som helst då LCi lyser starkare än Prc lci 6000k funkar äkert fint exempelvis en såhär Länk då du har H8 finns säkert nån som kan rekommendera bättre. Har inget att säga om softclose hoppas bara det inte orsakar andra problem tex tjuvström vanligt med CA Gällande comfortstolen lårstöd den är lite jobbigare men inte omöjligt jag har gjort det. lite jobb men det går..helt 100% på det är denna lilla del som är Länk jag har bilder allt när jag bytte min ..passa på beställ två då det är tidsfråga innan den andra oxå ger sig. lycka till |
|
| Länk | |
| Länk Kartor har du här, mycket bättre priser har handlat själv här. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.