AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.452

Erfaringer fra Vtech?

oa
7
oab1966
535d - 08
Jeg har akkurat trimmet min 535d - 08 hos Vtech, en steg 2 programvare. Downpipen kjøpte jeg på Ebay og selve montasjen gjorde jeg selv, det tok 5 timer. To dager senere leverte jeg bilen hos Vtech og hentet den samme dag. Jeg vil bare si at økningen ble ENORM !!! Jeg ble skremt over den sinnsjuke effektøkningen, så den flyr som en rakett på motorveien. Da jeg kjørte i lav hastighet i 2 veksel og trykket gasspedalen halveis inn, la jeg merke til antispinnlampa blinket, selv med fete 265 dekk bak på tørr asfalt. Jeg testet i 6 veksel fra 90 km/t uten kickdown, responsen er brutal. Tidligere kjørte jeg rundt med trimboks, det var ikke i nærheten av den effekten som er nå. Nå som de også har avprogrammert EGR funksjonen, skal jeg kjøpe et "EGR removal kit" på Ebay i nær framtid som koster ca 450 kr inkl frakt. Jeg er veldig foornøyd med resultatet. Er det noen andre som har trimmet bilen hos Vtech? Del din erfaring.

Hej

Tack för att du delar med dig av din erfarenhet. De olika motorerna jag kollat på har det bara skillt 20hk mellan steg 1 och steg 2 och eftersom steg 1 kostar 7900kr och steg 2 skulle kosta mycket mer var jag intreserad av steg 1 bara.

M v h
Ki
9
Kilmar
535d-Lci-07 M-Sport
Kan inte säga annat änn jag är sjukt nöjd med Vtech steg 1. Grymt drag och den bara ökar på utan att sega något. 0.76 i förbrukning i motorvägslunk Stockholm och tillbaka säger något om hur långt man kommer på en tank också.
Visa användare
383
MM
Bmw 330d touring -06
Jag är nöjd Vtech kund. De trimmade min Bmw E91 330d år 2008.
Har fungerat problemfritt. Idag har den rullat 25400mil.
Mätte effekten på rullande landsväg 300hk, 610Nm.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.