|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Tyvärr är det snarare som så att ordet rasist är mer aktuellt än på länge. Sen vet jag inte om det beror på inavel eller bristande intelligens, men man märker rätt snabbt vilka som har tröttnat på att bli stämplade som rasister. Nämligen rasister. |
|
|
Burt... Högst frivilligt, ja än så länge ! |
|
|
dd88:Tänka sig " dom goda" SSU delar upp i ras/etnc! samt att det är viktigt vad man har mellan benen i val av styrelse!!! Kanske lag snart med vilken hudfärg sexuell läggning etc? Länk |
|
|
Generellt brukar dessa "diskussioner" sakna alla former av argument. Sen kan man vräka ur sig lite vad man vill men man riskerar ju kanske att framstå som ...mindre intelligent! Personligen anser jag att alla miljöpartister är pedofiler. I detta fall löser det sig ganska kvick då var och en gör affärer med vilka de vill. |
|
Verdi |
Nån kanske borde fundera på att stänga den här tråden. |
| Stänga tråden???? Börjar likna nordkorea här nu !! | |
Verdi |
Ok så du vill att vi ska bli osams över migrationspolitiken här på ett forum som handlar om BMW? |
|
Här har ni hela "floskeltoppen" statistiken från idag: 25 september 179 intressekoll 27 säljes med en tår i ögat 127 småfix 62 tacklucka 194 99% rostfri 1312 unik (!) 549 måste ses 12 Merceders 1078 pärla 332 först till kvarn (äldsta 3 mån gammal) 223 däcksparkare 199 pedantskött 2 samlarvärde 954 endast seriösa 292 skambud undanbedes 13 damkörd 345 talar endast svenska 92 tidsbrist 92 beröm på besiktningen 212 för mycket att skriva 51 Lånad bild Mats BMW CS #5847 |
|
| Lånad bild är det mest irriterande man vet garanterat att bilen kommer vara sämre än den på bilden. | |
| Haha, tackar @t80196 för god söndagsunderhållning. :) | |
|
Verkligen underhållande :-) Extra komiskt att just unik är det vanligaste ordet. |
|
| t80196: Jag ser inte "pruttat och klart" i listan? | |
|
haha, ring inte om du ska prutta via telefon. Länk |
|
|
Pruta/prutta leder osökt till . --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Ser ofta inledning av bilannonser av olika varianter på: "Hej, nu är det dags att sälja bilen". Där ser man, det kunde jag aldrig tro nu när du la ut den på Blocket... ;-) Frasen kombineras ofta med motivering till varför: ... för att jag behöver en större/mindre bil. ... för att jag behöver en diesel då jag bytt jobb och skall pendla långt. ... för att jag köpt en annan bil. etc. Varför berättar man att man ska sälja bilen och varför känner man behov av att motivera försäljningen? Exempel: Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Ha ha ha ha! Floskeltoppen är fantastiskt, jag skrattade länge... Just "unik" får nackhåren att resa sig, speciellt som det i 100% av fallen innebär att bilen just inte är det. :-) Pruttat och klart, ja vad säger man... |
|
|
Eppa: Vanligen är det väl för att försöka motivera varför man säljer bilen efter (för) kort ägande. Sant eller ej, jag misstänker att det är BS i 90% av fallen. ------- //Lövet |
|
| Lövet: Din analys är sannolikt korrekt :-) | |
| "säljes endast efter mörkrets inbrott" är i alla fall en ärlig indikering på objektets status! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.