|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har kollat runt på olika forumtrådar men blir inte riktigt klok vad som går eller inte på min bil. Jag har en X5 35d, -10 (pre lci). Bilen tilv 12/2009 Jag har stora nav pro och bluetooth. Jag kan använda bluetooth för att tala handsfree. I nav systemet är det på engelska , går inte att välja svenska. Mina frågor: 1. Går det att omprogrammera och eller uppgradera till svenska språket? Om ja hur? Enligt Bavaria i Solna går det inte. 2. Hur kan man uppgradera systemet för att få bluetooth streaming? Enligt Bavaria kostar det runt 20 papp. Men det kanske finns något som är billigare? Men det ska fortfarande vara "original" dvs helst inga AUX blåtandsadaptrar osv. här är spec gällande teknik 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem Tack på förhand, Gustaf | |
|
Länk Länk o fler säkerligen *Tyska *Engelska *Spanska *Franska *Italienska *Hollänska *Polska *Portugisiska *Ryska? *Svenska *Turkiska "hubba-bubba" *Ytterligare "hubba-bubba" |
|
|
tack Bianca Men jag blir ju inte direkt klokare av ditt svar ... :) VAd menar du exakt? |
|
|
Ex på de olika språkvalen som finns att tillgå på CIC antingen låter du BMW verkstad göra det eller så gör du det själv *BMW E-sys fullversion incl TOKEN + ENET cable |
|
| gäller språk+tal | |
|
Ok tack Ok Cic har jag på min? Så mao kan jag hävda att Bavaria har fel? Blåtandsstreaming har du koll på det ? |
|
|
Hej igen... jag tror jag har CIC om det nu spelar någon roll? |
|
|
ja,de gör det cic=kan byta språkversion ccc= =kan inte göra ett skit |
|
| Som sagt jag tror jag har cic. Hur tar man reda på det så man vet med säkerhet? | |
| du har cic:) | |
|
Låter fantastiskt ! Men hur faaaan kollar jag det :)) |
|
|
du har CIC,till 110% i din 2010a BMW CIC Länk BMW CCC Länk |
|
|
Jag tror jag garvar ihjäl mig 😂😂😂😂😂😂😂(OBS rosé i mängder på en uteservering i Visby ) Men ok Enligt dina bilder lär jag ha CIC :)) Annars får väl nån idiotförklara mig. Då är väl Bavaria tvungna att inse faktum! Ringer dom på måndag. Tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.