|
|
|
|---|---|
|
Slänger ut en fråga här om det är nån som ett par backspeglar till salu. Eller vet var man skulle kunna hitta ett par till en e3 -72 | |
|
Jag tror att jag sett ett par i en kartong på nån hylla,kan inte svära men kollar vid tillfälle.Har du nåt nr på dina gamla Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Näe nåt nummer har jag inte men det är dom små tror det är samma som sitter på 02 serien | |
|
Det satt flera olika modeller av backspeglar på E3or genom årens lopp. På min 3.0S från -72 satt det 51161821793 och -94 och dom satt också på 02-serien. Per L |
|
| Det är dom som inte är helt fyrkantiga som jag är på jakt efter. Vad jag har hittat så sitter dom på modeller före 1973. Dom andra lite större funkar iof också men vill helst ha tag i orginal. | |
|
Då är det alltså inte dom som satt i original på min 3.0S -72 som du söker!? För dom är ju rätt fyrkantiga! Länk Per L |
|
|
Mina ser ut så här Länk |
|
|
Det var tyvärr dom större jag hade,hittade några små men dom var inte i bra skick. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Det verkar som att man antingen får köpa nya eller byta till dom större. Hur dåligt skick va dom små i? |
|
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.