AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.668

Replikafälgar.se någon som handlat där

Postade samma på garaget behöver få ett snabbt svar. Dom finns på blocket med 46 annonser och har två sidor om jag förstått det hela rätt.

Är de bluffmakare eller gör dom rätt för sig och levererar?

Länk & Länk har handlat från chromefälgar förr men gör inte det igen de var alldeles för lång leveranstid.

Erik
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Har handlat från dom. De är gröna.
I love u super tack!!!!! nu slipper jag spamma runt en massa frågor på alla forum ha ha!
beställde idag, nu behöver jag däck! marin vet du om dom här är bra Länk
Håll dig till de stora firmorna när det kommer till däck, kommer konstant upp skräckhistorier från folk som köpt däck som slår sig, vibrerar eller är torra (om däcken ens levereras dvs). Andrasorteringen och piratkopior helt enkelt.

Sök lite på forumet så hittar du massor.
ja fick bäst känsla av att gå till lokala gubben hos mig, köpte Continental VikingCont5 som skulle vara jätte bra enl verkstan. dd88 har du några invändningar mot Continental VikingCont5?

Dom sitter monterade nu på bilen så jag misstänker att det är kört med ångerrätten.
läste bland annat:

Continental Viking Contact 5 vinterdäck är speciellt framtaget med den Nordiska vintern i åtanke – Continental har fokuserat på bromsprestanda och grepp på snö och skrovlig is vid omväxlande och kylig väderlek. Det är den unika slitbanetekniken som gjort Viking Contact 5 så bra. Den moderna gummiblandningen som använts i Viking Contact 5 är speciellt anpassad till våra nordiska förhållanden - den ger en dokumenterat god dragförmåga och bromsförmåga på snöiga och isiga väglag.

Känns väl tryggt? googlat runt lite verkar inte vara någon som inte tycker om den modellen
Continental är bra, du kan känna dig lugn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.