AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
432

Tips om CDstereo?

Tigerr
Sitter med en e34.. Utan CD!
Vad finns det för CDstereos (osäker pluralform..) som passar in? Original samt ickeoriginal.. Vad kostar dem?

Tigerr
Visa användare
131
Jonas.N
316i -90
Vad får det kosta?

Mvh Jonas.N
Tigerr
Tja.. Inte över 6000!
Och GÄRNA lite mindre!

Tigerr
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jonas.N:

Det var dyyyyyrt!! Fruktansvärt dyrt!
Jag jämförde lite med mina priser (www.netonnet.se) och vi säljer billigare. Mycket billigare. Antar att vi köper från samma leverantör också? NRG Sverige (Alpine Sverige). Var säljer du?
Exempel:
CDM7871R
Ditt pris: 3995:-
Mitt pris: 3190:-

CDM7872RB (RE?)
Ditt pris: 4495:-
Mitt pris: 2990:-

Någon som är sugen på att köpa så är ni välkomna att maila mig eller kontakta mig på något annat sätt.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Glömde en modell.

CDE-7860R
Ditt pris: 3695:-
Mitt pris: 2690:-

Kan även dra fram fler modeller, högtalare, slutsteg m.m. då vi har tillgång till hela Alpines sortiment, men detta var de modeller som vi hade i systemet just nu som du hade räknat upp.
Säg till, någon, om ni behöver Alpine-prylar så ska vi se till att vara billigast i Sverige på det också.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Åkeej :) Det låter ju bra! Då borde du kunna sälja det ännu billigare antar jag. Marginalerna krymper ju dock. :)
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Fattas det några inlägg i denna tråd?
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Jäpp. Det gör det.
Fanns här för en timma sedan. *leta*
Tigerr
Okeij.. Jag är helt lost.. =/

Men men.. Tack ändå.. Antar jag?

Tigerr
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Tigerr:

Det vi kom fram till var att det fanns bra priser på bra enheter om man letar på rätt ställe. :)
Om du vill ha tag på en bra cd-stereo till ett bra pris så kan du kontakta mig om du vill så ska jag se till att du inte blir besviken. Och då snackar vi inte "nylånad" utan vi pratar med kvitto och grejer då jag jobbar med att sälja sådana i butik. Jag kan sälja det mesta till Sveriges lägsta priser just nu om du väljer Alpine exempelvis.

Just let me know.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.