|
|
|
|---|---|
|
tjabba! har en 335i 07 manuell som gått 15k mil. söker bra tips på trimning till bilen och vad ni tycker om det och va man bör byta till trimet exempelvis koppling medmera. samt söker jag någon som har tagit bort vakum slangen till ljuddämparen vänster bak ( får det att låta mer) som sitter i "klockan". för det någon skillnad på prestandan eller bilens välmående att ta bort den ? | |
| gå in på tråden under avsnittet för trimning och väghållning här på autopower så hittar du allt du behöver. | |
|
Som sagt så finns det en jättelång tråd om trimning till 35i. Angående spjället i avgassystem så är det ju bara ta av kontakten i skuffen så står det alltid öppet. Jag drog en kabel och satte en strömbrytare, kolla min länk! Nu kan jag enkelt välja om den skall väsnas. Detta påverkar inte bilen på något sätt. Du får dock en felkod för spjället men det spelar ju ingen roll. Det får ju de flesta som åker annat avgas än original också. Annars får du trimma med JB4 då kan du köra spjället hur du vill. Har för mig det tom går att styra från rattknapparna med JB4. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.