|
|
|
|---|---|
|
ja.snart dags att installera motor o kupevärmare.har en f10-14 och behöver råd om vad för motorvärmare resp.kupevärmare som är mest ekonomiskt att installera.jag har en elstolpe på uteparkeringen.hade tidigare en s60 volvo som jag hade en vanlig motorvärmare.antar att det var en vanlig blockvärmare samt ett uttag i kupen där jag köpte en vanlig värmare från jula o det funkade utmärkt tror jag betalade ca 4000-4500för detta på Bilia installerad o klar.men nu har jag en något schysstare bil o vill nog ha en kupevärmare fast installerad.och nu undrar jag?en dieselvärmare är väl svindyr?antar att det finns likvärdigt att köpa till bmw.tips om var i Stockholm (helst norra)dom kan installera detta till ett bra pris? immis | |
|
En slangvärmare >1000W med cirkulationspump är mest effektiv. Ex Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| BMW installerar Calix slangvärmare nuförtiden, jag skall på fredag få ett sådant paket (slangvärmare + kupevärmare 800/1600W) installerat på min F10 535d hos Bilia i Trollhättan för 7600kr, tycker det känns som ett bra pris. | |
|
När ni monterar in motor- och kupevärmare, passa på och montera in en fast batteriladdare samtidigt. Jag la till 1200kr för den när de stoppade in MoK värmare på två bilar. Perfekt att alltid ladda batteriet när värmaren är inkopplad! //RX 450h -12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.