|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna? 600 hk på avgas och ev programvara låter inte rimligt.... Är det andra kammar på dessa? Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bmw M5 fullmatad/600hk/komplett hartge Länk | |
| Mja...Tveksamt. M3 E30 med S85:an har jag för mig bänkades till ca 540-550, tror det var till o med "Vanos block-off" på den...600 är nog svårt med avgas + mapping/chip, men frågan är var "avgaset" börjar, strax innan slutdämparna eller vid topplocken, "viss" skillnad... | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Nu kan dom ha tagit bort produkter, men tvivlar på 600 hk med en "accelerator booster" för 3000:-. Länk När Hartge tryckte ner en S85B50 i en E90 plockade de ur 550 hk. Länk |
| Skulle blockerad vanos ge mer effekt eller missförstår jag dig Dawwe? | |
| ej möjligt utan "hårdvara" i någon form | |
|
Ser fin ut, kolla vevlagren bara så de inte är på väg... Tänk er om den haft manuell, hade varit perfekt. |
|
|
Länk Här har vi nästa som tror att avgas + programvara ska ge 600 hk.... |
|
| Han lär ju knappast ha bromspapper på detta....:-) | |
|
Och så tror han att spacers ger breddning av fälgarna. "...SPACE PLATTOR FRAM & BAK FÖR BREDDNING UTAV FÄLGARNA(SNYGGT),..." |
|
| Han har ju breddat därbak för mycket så fälgarna sticker utanför och dom där fälgarna passar inte bilens utseende, vilken kille.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.