|
|
|
|---|---|
| Hej! Har köpt inpa program+kabel men kan inte installera.Är det nån i närheten av Falkenberg som kan hjälpa mig? Jag skäms, men jag kan inte. | |
| Ja, efter lite goglande så gick det bra. Nu har jag lärt mig att man ska inte ge upp. | |
|
Här kommer en utmärkt guide om någon stöter på samma problem i framtiden Länk |
|
|
IL, varför hörde du inte av dig till supporten ;-) Såg du installationsguiden? Erik_W, den guiden är till den gamla 32 bits versionen. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| olaO du rockar , ville bara säga det | |
|
Ola: Det stämmer. Gissar att han köpte din bundle eftersom det var till "fel" version? ;) Har inte behövt någon senare version eftersom jag inte pillat med bilar tillverkade efter 06. |
|
| Hej olaO, jag ville inte störa. Nu är det installerat. Jag krånglade lite med kablens installering. | |
|
Catch, tack. Erik, japp det stämmer. Den lirar ju även till 64-bit och det är praktiskt numer då 32-bits datorer börjar försvinna. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
IL, tveka inte att höra av dig om du har frågor. Bra att det löste sig! Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Jag har problem med nox regenerering.Kod 30e9. Kan man tvinga den med inpa? | |
|
IL, det vet jag inte faktiskt. Men gå in under din motor och sen under F6 activate och kolla. Kolla även under F5 status. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Ok tack. | |
| Ola: Versionen jag använder (5.0.2?, 32-bit iaf) funkar även till Windows 7 och 8.1 64-bit. | |
|
Erik, har för mig att det var så att själva 32-bits Inpa gick att skrämma igång på 64 bit men att NCS-Expert och Tool32 inte fungerade. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Finns NCS Expert till 64 bit? Kör XP Mode i Win7 64b för just NCS Expert 32 bit nu, men det vore ju smutt att slippa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.