AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.465

var är alla 335

be
284
berne
BMW 135-08
BMW 135 -10 SÅLD
var är alla 335.. ni måste vara väldigt nöjda med era bilar... dom som ligger ute på blocket, antigen import som väldigt många verkar vara. eller så har den gått alldeles för långt.

någon som vet hur många 335 det finns i sverige, som är svensksålda?
Finns ju rätt så många, tycker jag.

Den här tex.
Länk

Eller denna:
Länk

Verkar ju inte vara allt för svårt att hitta ett x. Betydligt svårare med M3 och M6.

EB
M3 och M6 var ju inte så svårt att hitta nu heller vid en snabb titt på Blocket;)

EB
be
284
berne
BMW 135-08
BMW 135 -10 SÅLD
lite över min budget... runt 200 kikar jag...

å där finns det inte så många..

mvh
Vo
20
Vongolet
Jaguar F-Type
335i E92
Var inte rädd för miltalet, fantastisk motor bara du hittar en med god historik. Men få full utrustade ute.

Jag är helnöjd med min trots att den börjar komma upp i lite mer mil än vad jag är van vid, Kommer nog ha kvar den länge trots att den rullat över 16 000 nu.
M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Min står hemma i garaget sv-såld har gått 6600mil har precis köpt en 325ti- 03 som vinterbil så det lär inte bli så mkt mil på den i framtiden heller:-)

Länk

Hej!
Hade en F31 328 för något år sen, köpte den ny..sålde den och köpte en "gammal"
E91 335i ångrar inte det bytet. Den är äldre, men jag tycker den är prydligare med skärmen inbyggd i panelen. Många år på nacken men med under 5000 mil på nacken, kollade med bmw angående milen. Stum och fin i karossen, spinner som en katt..hälsningar från en nöjd gammel bil. Nu fattas bara en cab om några år...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.