|
|
|
|---|---|
|
Hej! Plötsligt igår så började mitt centrallås krångla på min BMW E90 2010... Förardörren låser sig inte varken när jag låser dörrarna med fjärren eller när jag ska låsa det inifrån via den knappen som sitter varningsblinkers knappen. Det går att låsa förardörren med nyckeln och även öppna med både nyckel och fjärren... Alla andra dörrar låser sig som dom ska förutom förardörren... Vad är det som trasslar? | |
| Har för mig att jag hade något liknande och det var en säkring! | |
|
Har ett liknande problem med min e91. Vad sitter den säkringen? mw |
|
|
Hej, Det kan möjligen handla om en säkring, men jag har svårt att förstå varför förardörren skulle vara separatsäkrad. Förr tror jag på att nr 1 här har börjat strula: Länk Den är ingen evighetsmaskin. /Lennart EDIT: Länken blev en aning felaktig. Denna (kanske) blir bättre: Länk |
|
| Precis som Lennart skriver högst troligt låskistan. Men när min bakre dörrs kista la av. Då låste den sig totalt. Gick ej att öppna med vajer eller nått med nedriven dörrsida. Stört omöjligt Hur man än försökte. Inget roligt o riva dörrsida inifrån heller :-)Var ett helvete. Men till slut efter dagars googlande så hitta jag en med samma problem som hade en lösning. Så var glad att du kan öppna o stänga med nyckel. | |
| Har felkod i bilen som är a6d6 men finner ingen information om denna nånstans? | |
| säkringen sitter i kupén på gaveln av instrumenteringen när du öppnar förardörren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.